"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

محسن رضایی:به نفع هیچ کاندیداهایی کنار نمی روم

 
محسن رضایی:
نظر قطعی خود برای حضور در انتخابات را هفته آینده اعلام می‌کنم‌

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظر قطعی حضور خود در انتخابات را هفته آینده اعلام می‌کنم‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محسن رضایی بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم سومین سالگرد جانباز شهید مهدی حکمت‌پناه در مسجد سادات محله رامسر در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر فضای سردی بر انتخابات حاکم است که امیدواریم با حضور نخبگان برتر کشور این فضای انتخاباتی شفاف‌تر شده تا این فضا به گرمی گرایش یابد.
وی ادامه داد: وضعیت اصولگرایان در صحنه انتخاباتی در حال حاضر چون اصلاح‌طلبان است و هنوز به کاندیدای خاصی نرسیده‌اند و احتمال حضور چند کاندیدای اصولگرا نیز در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد.
رضایی با اشاره به اینکه اگر به صحنه بیایم به نفع کسی کنار نمی‌روم اظهار داشت: در صورت آمدن به صحنه انتخابات در صحنه می‌مانم و به نفع کسی کنار نخواهم رفت اما ترجیح می‌دهم کس دیگری بیاید و وی را حمایت کنم.
وی خاطر نشان کرد: به کسانی که کاندیدای این دوره ریاست جمهوری می‌شوند توصیه می‌کنم حرف‌های جدی و صادقانه به مردم بزنند و سخنانی نو داشته باشند و از بیان حرف‌ها و شعارهای تکراری پرهیز کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مردم انتظار دارند به طور واضح و روشن سیاست‌های خارجی، برنامه‌های در خصوص بیکاری جوانان و اقتصاد جامعه از سوی کاندیداها مشخص باشد و به شعار اکتفا نکنند و بدانند هرچه جدی‌تر و صادقانه‌تر باشند موفق‌تر خواهند بود.
وی با بیان اینکه نخبگان کشور دولت ائتلافی را پذیرفته‌اند، اظهار داشت: دولت ائتلافی یعنی افزایش و توسعه مدیریتی کشور و دولت و قوه مجریه و هیچ کس دیگری به تنهایی نمی‌تواند دولت را اداره کند و باید دست در دست هم دهیم با تقویت مدیریت کشور آن را اداره کنیم.
رضایی یادآور شد: دولت ائتلافی سهم خواهی نیست بلکه فراهم کردن یک ظرفیت مدیریتی بزرگتر از گذشته است تا بتوانیم بهتر از گذشته در اداره کشور موفق باشیم.
وی بیان داشت: این بحث از خیلی وقت گذشته در جامعه مطرح شده و بخش از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نیز آن را قبول دارند.
وی در پایان تصریح کرد: تا هفته آینده وضعیت کاندیدای دولت ائتلافی مشخص خواهد شد و یا خودم و یا یکی از دوستان مورد حمایت من معرفی خواهد شد.

دبیر تشخیص مصلحت نظام:
رزمندگان بعد از پذیرش قطعنامه 598 اشک می ریختند

خبرگزاری فارس: دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: با پذیرش قطعنامه 598‌، فرزندان برومند ایران‌ برای اینکه فرصت شهادت را از دست داده بودند اشک می‌ریختند که این مسئله در هیچ کجای دنیا مشاهده نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محسن رضایی بعدازظهر امروز در مراسم سومین سالگرد جانباز شهید مهدی حکمت‌پناه در رامسر افزود: با پذیرش قطعنامه 598 از ایران، فرزندان برومند ایران اسلامی برای اینکه فرصت شهادت را از دست داده بودند اشک می‌ریختند که این مسئله در هیچ کجای دنیا مشاهده نشده است.
وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در این ارتباط ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های ما گاهی به هدف نمی‌رسد ولی خداوند متعال در آن بحران‌ها ما را از جایی به هدف می‌رساند که انتظار آن را نداریم.
رضایی افزود: در دفاع مقدس به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم مگر اینکه خداوند خواسته باشد و این خواست خدا بوده است که تبدیل به کشور اول منطقه شده‌ایم.
وی اظهار داشت: امروز ایران از نظر سیاسی، امنیتی و فضایی حرف اول را در منطقه می‌زند و اگر حکمت پناه‌ها، رزمندگان مخلص و فداکاری آنان نبود در جای کنونی نبودیم.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس محصول اراده‌ها بود، بیان داشت: این دفاع محصول تدابیر شهدا و بزرگمردان ما بوده است و شهدا و جانبازان ایران به یکی از پر افتخارترین صفحات تاریخ دست یافتند و ایران اسلامی را به شکوه و عظمت خود رساندند.
وی ایستادگی ملت و دولت جمهوری اسلامی درباره تهدیدات سال‌های گذشته را رمز ماندگاری این عظمت عنوان کرد و اضافه کرد: دیپلماسی مشخص دولت‌های اسلامی ما باعث در نطفه خفه شدن دسیسه‌های دشمنان بوده است .
رضایی عنوان کرد: با رشادت فرزندان ایران اسلامی ذره‌ای از خاک پهناور کشور به دست متجاوزان نیفتاد و امروز پیام صلح و امنیت ایران به خارج از مرزها رسیده است.
وی بیان داشت: انتظار می‌رود در بخش‌های دیگر کشور کاری شهید‌گونه انجام دهیم، اقتصاد کشور را سامان دهیم، فرهنگ و ادب ایرانی و اسلامی را گسترش دهیم تا بتوانیم چون همیشه در صدر کشورها بایستیم.
وی افزود: چرا باید در بحث امنیت و دفاع جز 10 کشور اول جهان باشیم ولی نتوانیم اقتصادمان را درست کنیم و فقر را از کشور خارج کنیم.
وی راه شهدا را حفظ نظام ولایت و اصول و عدالت خواند و گفت: باید با تلاش، جهاد و استفاده درست از زمان راه آنان را ادامه دهیم و تورم، فقر و عدم وجود فرهنگ صحیح را از بین ببریم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مطالعه وصیتنامه شهدا و تامل در آن راه رسیدن به اهداف شهدا را برای ما زنده می‌کند و باید جوانان را برای مطالعه آن ترغیب کنیم.
وی با بیان اینکه تنها با تظاهر نام شهدا را زنده کنیم بی‌فایده است، افزود: به یاد شهدا بودن خود یک عبادت است ولی ادامه دادن راه آنان نعمتی بالاتر است.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:06 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام دوست خوبم.
من هم به روزم با آثار زیبایی از ......بهتره خودت بیای حدس بزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد