"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

تفاوت میرحسین و محمود(طرفدار موسوی)


تفاوت میرحسین و محمود(طرفدار موسوی)اصولاً احمدی نژاد دو نظریه مهم دارد؛ ‏یکی نظریه تقدم عدالت برای حمایت از گروه های تهیدست، دوم تقدم استقلال کشور به عنوان یک شخصیت ‏ضدامریکایی- یا با زبان کلانتری- ضداستکباری. این دو ویژگی خصائلی هستند که اکثر رای دهندگان و نیروهای ‏سیاسی به آنها توجه می کنند، وگرنه کسی به خاطر اینکه ایشان دائم السفر هستند یا کاپشن می پوشند که طرفدار ایشان ‏نیست. حالا مشکل اصولگرایان حامی جناب آقای احمدی نژاد این است که اتفاقاً آقای موسوی هم همین شعارها را می ‏دهد، با این تفاوت که آقای موسوی در هشت سالی که این شعارها را می داد، بدون داشتن امکانات و پول نفت و در ‏شرایط جنگی نسبتاً موفق بود، اما آقای احمدی نژاد با داشتن 300 میلیارد دلار پول و داشتن اختیارات هر سه قوه و ‏کابینه یکدست ناموفق بود‎.

آقای احمدی نژاد اگر یک دهم بودجه مصرفی را به آقای موسوی می داد ایشان می توانست تمام وعده های رئیس ‏جمهور را کنترات و آنها را عملی کند‎. ‎اصولگرایان راستگو و کسانی که به اصول انقلاب اعتقاد دارند، طبیعی است که ‏باید از میان دو آدمی که دو وعده شبیه به هم می دهند، آن یکی را انتخاب کنند که عرضه دارد، و طبیعی است که ‏موسوی آدم باعرضه یی است. البته موسوی چیزهای دیگری هم دارد؛ آدمی است که تیم دارد، خردمند است، اهل ‏فرهنگ است، نگاهش به جهان نگاه محترمانه یی است، منزلت ایران را حفظ کرده و می کند و از همه مهم تر اینکه ‏آقای موسوی تنها کسی است که می تواند ما را از دست این اشتباهات آقای احمدی نژاد نجات دهد‎.  

-------------------------------------------------------- 

خیلی از افراد می گویند میرحسین ‏مدت ها نبود، و در جریان نیست، داستان دوستی است که هر گاه مسافرت می رفت، به من می گفت؛ «کجایی؟ مدتی ‏است نمی بینمت،» در حالی که ما جایی نرفته بودیم، خودش رفته بود‎. ‎میرحسین در همین کشور زندگی می کرد و ما ‏نمی دیدیمش، ولی او در جریان همه چیز بود، همان طور که وقتی آقای خاتمی از کتابخانه ملی وارد دفتر ریاست ‏جمهوری شد، در جریان همه چیز بود‎.

نظرات 1 + ارسال نظر
بابک چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 14:23

خداییش اینو خوب اومدی ولی فکر می کنی تو این مملکت چند نفر آدم فهمیده وجود داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد