"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

آیا میر حسین پاسخگو هست؟

به نام خدا

آیا جناب آقای مهندس میرحسین موسوی به این پرسشهای مردم پاسخ خواهند گفت ؟!



1- شما در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس (6اردیبهشت88)گفته اید: "من یا وارد کاری نمی شوم و یا اگر وارد شوم تا آخر می ایستم ."این سخن شما را با استعفای زمان جنگ که امام(ره) فرمودند : حالا چه وقت استعفا دادن است ؟! چگونه می توان جمع کرد ؟ آیا این اتفاق دوباره تکرار نمی شود ؟

2- با توجه به اطلاعیه جامعه مدرسین در محکومیت سازمان مجاهدین انقلاب(سخنان آغاجری و حمایت سازمان از او)که به قول شما از احزاب شناسنامه دار است ،موضع حضرتعالی نسبت به این سازمان که از شما حمایت می کند چیست ؟

3- نظر حضرتعالی در رابطه با 7 برابر شدن بودجه مجمع تشخیص مصلحت در سال 88 توسط مجلس شورای اسلامی چیست ؟

4- با توجه به تصویب طرح تحقیق و تفحص از نهادهای تحت امر رهبری در مجلس ششم و تأئید و تمجید رهبری از این امر ،لغو این مصوبه در مجلس هشتم را چگونه ارزیابی می کنید ؟

5- نظر به صدور حکم آقای موسویان مبنی بر 2سال حبس تعلیقی و 5 سال انفصال از خدمت (بدلیل ارائه اطلاعات به بیگانگان) ، اشتغال نامبرده را در دفتر استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و حمایت این نهاد از ایشان را چگونه ارزیابی می کنید ؟

6- نظر حضرتعالی نسبت به احزاب و گروه های شناسنامه داری که به سمت تحریم انتخابات رفته اند (مانند سازمان مجاهدین انقلاب و تحریم انتخابات مجلس هفتم )و اکنون از شما حمایت می کنند ،چیست ؟

7- سخنان حجه الاسلام ناطق نوری در رابطه با یکی از کشورهای خلیج فارس (بحرین)را چگونه ارزیابی می کنید ؟

8- نظر حضرتعالی در رابطه با ارائه لوایح دوقلو در زمان دولت اصلاحات و نظر آقای محسن رضائی مبنی بر احیای نخست وزیری و کم کردن اختیارات رئیس جمهور چیست ؟شما کدامیک را قبول دارید ؟

9- با توجه به اینکه شما مشاور آقای سید محمد خاتمی بوده اید،محاسن لوایح دوقلو و مفاد آن چه بوده است ؟

10- نظر حضرتعالی در رابطه با دولت ائتلافی چیست ؟در صورت پیروزی آیا به آن عمل می کنید ؟

11- نظر حضرتعالی دررابطه با استقلال بانک مرکزی از قوه مجریه چیست؟

12- با توجه به عنوان سخنرانی شما در دانشگاه فردوسی مشهد (دلایل و عوامل عقب افتادگی ایران ) ،عقب ماندگی ایران را در چه مواردی می دانید؟این عقب ماندگی از چه زمانی شروع شده است و راه حل شما برای آن چیست ؟

13- آقای محسن رضائی در اولین بیانیه انتخاباتیشان ،شما و دیگر نامزدها را فاقد یک تحلیل راهبردی می دانند . نظر شما در این رابطه چیست ؟ آیا شما نیز ایشان را فاقد تحلیل راهبردی می دانید ؟

14- با توجه به قصد آقای رضائی مبنی بر تشکیل دولت ائتلافی ،در صورت پیروزی شما آیا در کابینه وی شرکت خواهید کرد ؟

15- آقای رضائی در اولین بیانیه انتخاباتی خود می گویند شما و دیگر کاندیداها فقط موضوع مطرح می نمائید ،اما راحلی برای آن ارائه نمی کنید . نظر شما چیست ؟

16- آقای رضائی در اولین بیانیه انتخاباتی خود 12 سال گذشته را ،انحراف از انقلاب دانسته اند ،با توجه به اینکه 8 سال آن مربوط به دولت جناب آقای خاتمی است و شما به این دوران افتخار می کنید ،این سخن را چگونه ارزیابی می کنید ؟

17- برنامه شما برای اسلامی کردن دانشگاه ها چیست؟

18- چرا در سفر قم که با مراجع دیدار داشتید با حضرت آیت الله منتظری دیدار نکردید؟

19- تلقی شما از جمله حضرت امام که فرمودند:ولایت فقیه همان ولایت رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم است چیست؟

20- اختلاف امام با نهضت آزادی در نسبت با حکومت دینی اختلاف سلیقه بود یا اختلاف در مبانی ؟ شما با نهضت آزای و ملی مذهبی ها اختلاف سلیقه دارید یا در مبانی مشکل دارید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد