"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

مقایسه یا گلایه !!(داریوش فریاد رامسر)


مقایسه یا گلایه !!(داریوش فریاد رامسر)خبر انتصاب سیدکمال سیدی بعنوان رئیس شورای شهر جای خوشحالی برای شهروندان بخصوص کسانی که به وی رای داده بودند . طعم نتیجه آرای خود را این بار چشیدند . ولی با تو جه به رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مصوب شورای اسلامی شهر که دیگر کسی  حق چسباندن پرده به هر عنوان در میدان امام خمینی ( ره ) را ندارد !! ( یعنی نمای شهر و زیبا سازی که شده است را نا زیبا جلوه می دهد ) این روز ها شاهد هستیم خود قانون گذار  قانون حقوق قانون مداری را دور می زند .!
نکته مقایسه : در مراسم شهادت امام جعفر صادق ( ع ) پرده مشکی و اعلام برگزاری مراسم را به اطلاع عموم شهروندان بر روی همان میدان نصب شده بود ! فقط یکساعت بعد برداشته اند و گفتند : دستور شهرداری و مصوبات شورای شهر است نباید باشد !! امروز چی ؟؟؟!!!
شما قضاوت کنید !

نظرات 3 + ارسال نظر
تنهاترین سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:34

با سلام خدمت همراهان گرامی و گرامیان همراه

دوستی نوشتند : " خود قانون گذار قانون حقوق قانون مداری را دور می زند " !!!!!!!!
برای من جای بسی تعجب هست که یک شهروندآن هم از نوع "آقای داریوش فریاد رامسر " ( با توجه به حضور پررنگ ایشان در دنیای مجازی و ارایه مطالب و تحلیل های خوب و در جریانِ امور بودن ایشان از مسائل روز شهر ) به این سیاق تحلیل کنند .
فکر می کنم برای روشن شدن مطلب ذکر این نکات کفایت می کند :
- اصولا در چنین مواقعی ( تبریک و تسلیت و ... ) رسم این نیست که از شخصی که این پیام ها و پرده ها برایش آماده شده اجازه بگیرند و در سطح شهر یا منزل یا محل کار و .... نصب کنند و این امور خودجوش است و ادب نیز حکم می کند که دخل و تصرفی از جانب شخص مذکور در سلیقه ی افراد ایجاد نشود . ( البته این قاعده استثنا دارد ** ) ( مگر اینکه افراد از طرف خود شخص مجبور به نصب پرده باشند در آن موقع علاوه بر " متن " ، " مکان " را هم باید شخص مورد نظر تعیین کند!!!!!!!!!!!!! ) البته شاید ایشون قانون خلف در ریاضی را در این جا بسط داده باشند که آن هم یک حرفی است .
- حال اگر هم به قول این دوست ، این کار خلاف مسئله قانونی باشد و به خصوص توسط شورای شهر هم تصویب شده باشد ، تا آنجایی که اطلاعات من حکم می کند ( البته شاید اشتباه یا ناقص باشد )‌ شواری شهر مثل قوه مقننه است ( قانونگذار ) و اجرا کننده ( قوه مجریه) شهرداری است نه شورای شهر و اگر قرار بر منع انجام کار است شهرداری باید مستقیما وارد عمل شود نه شورا .
*** پاورقی : البته اگر بخواهیم با این مسئله ریاضی گونه برخورد کنیم حق با ایشان است زیرا در ریاضیات قانونی به نام " خُلف " داریم که اگر حتی یک مثال نقض پیدا کردیم می توان مسئله را رد شده محسوب کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

موفق باشید

mahiar سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:28

سلام
وبلاگ خوبی دارید
تبادل لینک میکنید

مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com
خبر بدید
بای

سید کمال سیدی چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:09

با سلام
ضمن سپاس از حساسیت شهروند محترم
پارچه مذکور توسط یکی از شهروندان زده شده بود که پس از اطلاع جمع شد .
با تشکر از تذکر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد