"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

دهکده و بازارچه هنرهای سنتی و صنایع دستی در رامسر احداث می شود

 

میثم نواییان: 

دهکده و بازارچه هنرهای سنتی و صنایع دستی در رامسر احداث می شود  

رامسرنیوز- میثم نواییان، باستان شناس و پژوهشگر رامسری از احداث دهکده و بازارچه هنرهای سنتی و صنایع دستی در رامسر خبر داد. 

به گزارش رامسرنیوز، وی تحقق این موضوع را منوط به موافقت نهایی و همکاری مسئولان ذیربط دانست و افزود: شهرستان رامسر با بهره مندی از پیشینه تاریخی درخور توجه، دارای جاذبه های بسیار زیادی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی می باشد که یکی از آن جاذبه ها وجود اقلام متنوع و متعدد محصولات هنرهای سنتی و صنایع دستی ویژه این منطقه است. 

نوایان در حاشیه مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان رودبار(که خود از جمله تجلیل شدگان بود)در گفتگو با خبرنگار افتخاری رامسرنیوز، با اشاره به اهمیت توجه به میراث های فرهنگی منطقه از جمله هنرهای سنتی و صنایع دستی گفت: احداث دهکده هنرهای سنتی و صنایع دستی در رامسر می تواند علاوه بر جذب گردشگر، به معرفی داشته های فرهنگی این شهرستان کمک شایانی نموده و باعث اشتغال زایی خصوصا برای قشر جوان گردد که امیدوارم بزودی با همکاری مسئولان کشوری،استانی و شهرستانی این امر مهم تحقق یابد. 

وی در پایان از همه مسئولانی که می توانند در این زمینه همکاری داشته باشند خواست تا همه تلاش خود را یرای احداث این مرکز مهم فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی بکار گیرند.

پل نفر‌گذر خیابان آیت‌الله کاشانی رامسر بهره‌برداری شد

 

پل نفر‌گذر خیابان آیت‌الله کاشانی رامسر بهره‌برداری شد
رئیس شورای شهر رامسر گفت: دومین پل نفر گذر رامسر بر روی رودخانه خیابان آیت‌الله کاشانی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
سیدکمال سیدی تصریح کرد: پس از نصب نخستین پل نفرگذر در ابریشم محله رامسر که در اردیبهشت ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت دومین پل نیز برای عبور و مرور شهروندان در خیابان حادثه‌خیز آیت‌الله کاشانی نصب شد.
وی افزود: با توجه به وجود پل ماشین‌روی فعلی در مسیر عبور اهالی منطقه چپرسر، طالش محله رمک، کوی تعاونی و وجود مدرسه دخترانه و مزار بی‌بی‌سکینه و همچنین تردد خودروهای فراوان از عرض باریک پل مذکور که تاکنون متأسفانه موجب بروز تصادف و در نتیجه فوت و مصدوم شدن عده‌ای از شهروندان بی‌گناه شده است موضوع ساخت پل نفرگذر به دلیل اهمیت آن و پیشگیری از حوادث احتمالی در جلسه 176 شورای شهر به تصویب رسید و جلسه 179 شورا نیز بر تسریع در ساخت آن تأکید شد.

مراسم پر فیض شبهای احیاء (قدر) در رامسر

 

بسمه تعالی

مراسم پر فیض شبهای احیاء (قدر) در رامسر



مکان مصلی شهرستان رامسر

زمان : شبهای 19 ، 21 ، 23

از ساعت 30/11 شب شهریور ۱۳۸۸

هیئت انصارالمعصومین ( ع )  شهرستان و ستاد نماز جمعه شهرستان رامسر
(( لطفا اطلاع رسانی فرمائید )