"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

دهکده و بازارچه هنرهای سنتی و صنایع دستی در رامسر احداث می شود

 

میثم نواییان: 

دهکده و بازارچه هنرهای سنتی و صنایع دستی در رامسر احداث می شود  

رامسرنیوز- میثم نواییان، باستان شناس و پژوهشگر رامسری از احداث دهکده و بازارچه هنرهای سنتی و صنایع دستی در رامسر خبر داد. 

به گزارش رامسرنیوز، وی تحقق این موضوع را منوط به موافقت نهایی و همکاری مسئولان ذیربط دانست و افزود: شهرستان رامسر با بهره مندی از پیشینه تاریخی درخور توجه، دارای جاذبه های بسیار زیادی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی می باشد که یکی از آن جاذبه ها وجود اقلام متنوع و متعدد محصولات هنرهای سنتی و صنایع دستی ویژه این منطقه است. 

نوایان در حاشیه مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان رودبار(که خود از جمله تجلیل شدگان بود)در گفتگو با خبرنگار افتخاری رامسرنیوز، با اشاره به اهمیت توجه به میراث های فرهنگی منطقه از جمله هنرهای سنتی و صنایع دستی گفت: احداث دهکده هنرهای سنتی و صنایع دستی در رامسر می تواند علاوه بر جذب گردشگر، به معرفی داشته های فرهنگی این شهرستان کمک شایانی نموده و باعث اشتغال زایی خصوصا برای قشر جوان گردد که امیدوارم بزودی با همکاری مسئولان کشوری،استانی و شهرستانی این امر مهم تحقق یابد. 

وی در پایان از همه مسئولانی که می توانند در این زمینه همکاری داشته باشند خواست تا همه تلاش خود را یرای احداث این مرکز مهم فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی بکار گیرند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی لاریجانی سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:42

بنده در دانشگاه امیرکبیر تحصیلمی کنم. در دانشگاه ما همه ساله نمایشگاه شهر من فرهنگ من برگزار می شود. من امسال می خواهم غرفه رامسر برپاکنم. لطفا راه ارتباطی با آقای میثم نواییان را برای من ایمیل کنید. با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد