"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

یک رامسری مقیم امریکا:مردم رامسر برایم دعا کنند

 

یک رامسری مقیم امریکا: 

مردم رامسر برایم دعا کنند، پشیمانم 

سلام من مرتضی -ر اهل رامسر هستم و چند سالی را در امریکا زندگی می کنم و وضع من هم خوب است اما مدتی است که حال خوبی ندارم و بخاطر یک اظهار نظر خود را سرزنش می کنم.
موضوع از این قرار است که چند ماه پیش در یکی از محافل ایرانیان مخالف نظام مهمانی بود و من هم با آنها هم صدا شده وعلیه نظام و رهبری حرفهایی زدم.
شاید مرا بیمار یا ... بنامید اما این واقعیت دارد.
شب هنگامی که به خانه برگشتم خواب دیدم که یک سیدی به من یک عدد سیب داد و از من خواست تا آن سیب را با لذت بخورم و قتی از او پرسیدم برای چه این کار را باید بکنم گفت تو مریضی و باید درمان شوی گفتم برای چی مریضم و او گفت چرا در باره سید علی خامنه ای دروغ گفتی مگه تو از عواقب این کار نمی ترسی.
من بعد از دیدن این خواب مدت یک هفته مریض شدم و در خانه خوابیدم تا اینکه از خدا و رهبری طلب سلامتی کردم و از دور از ایشان معذرت خواستم.
حالا خوب شدم ولی خیلی عذاب وجدان دارم و از شما مردم رامسر علی الخصوص خانواده شهدای رامسر می خواهم که برایم دعا کنید من پشیمانم و دیگر به این محافل نمی روم.
قبول دارم که برای شما باور کردن این صحبتها سخت است اما درست می گویم.
خدا حافظ
مرتض- ر
از امریکا 

نظرات 1 + ارسال نظر
تک دختری که از شما ناراحت هست شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 00:18 http://www.takgirl.blogfa.com

سلام

من چند بار از وبلاگ شما دیدن کردن اما شما 1 بار هم دیدن نکردین

ممنون میشم از وب من هم دیدن کنید

راستی لطفا من رو هم لینک کنید

منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد