"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

پاسخ ابوالفتح نیکنام به خواننده رامسرنیوز

شنبه 8 اسفند ماه سال 1388 ساعت 23:50

پاسخ  ابوالفتح نیکنام به خواننده رامسرنیوز 

 

رامسری عزیز سلام. خوشحالم که از من انتقاد کردید و برایم جالب بود که این فرمایشات را مطرح کردید.من بیش از همه نمایندگان در منطقه حضور پیدا می کنم و اگر از همه اقشار تنکابن و رامسر بپرسید شهادت خواهند داد ولی نظر شما برای من با اهمیت است برای همین موضوع از شما درخواست می کنم اگر برنامه ای دارید به من اطلاع دهید تا در برنامه شما حضور یابم.  

من برای خدمت به مردم تنکابن و رامسر به مجلس رفتم و این مسئله برای من مهم است که کسی از رفتارم رنجیده نشود. 

با تشکر و منتظر پاسخ شما:نیکنام- خادم مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر

نظرات 1 + ارسال نظر
رامسرنیوز یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 19:33

جناب زرگریان سلام
از اشکالی که در لینک مطلب پیش آمده بود صمیمانه پوزش می طلبیم.
رامسرنیوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد