"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

جناب آقای مهندس نیکنام شکایت از شما را به کجا ببریم؟

  

یکی از رامسریها خطاب به نماینده مردم رامسر،تنکابن و عباس آباد در مجلس؛ 

جناب آقای مهندس نیکنام شکایت از شما را به کجا ببریم؟

پاسخ به نیک نام !!
ضمن تشکر از مدیریت وبلاک رامسر نیوز در خصوص ایجاد این پل مجازی که بوجود آورده است .
جناب آقای نیکنام ، جواب شما قانع کنند برای این حقیر نیست . چون جواب سوالم را در پرانتز باز مطرح کرده بودم . ولی از شما انتظارجواب پخته تری داشتیم بعنوان یک وکیل !!
1 - تازه ترین عدم حضور تان در شورای اداری شهرستان رامسر است !
2 - چرا وقتی ، وزیری ، مقام و مسئولی و استانداری در شهرستان حضور می یابد . شما روئیت می شوید ؟! ( همان جوابی که خودم داده بودم بصورت کلیشه ای !! ولی از مردم طلب شهادت می کنید !!
3 - چرا در ستادهای یادواره شهدا ، نماز جمعه ، محافل مردمی ، نمی شود شما را دید ؟
4 - همه اینها را کنار می گذاریم و ندید می گیریم ، چرا صدائی از شما در مجلس شنیده نمی شود ؟
5 - فقط پیچ رادیو را باز می کنیم و مذاکرات مجلس را می شنویم در هر جلسه نماینده ی لنگرود آقای لاهوتی حضور پر رنگ دارند . چرا حرفی از نیکنام نیست ؟ ( یادم هست در جلسه ی قبل از انتخاب شما در محفل ها و شب نشینها دوره گردی برای جمع آوری آرا در خانه ع – شاه نظری حرفهای قشنگ و قول های مردم پسند می دادی ، من مثل فلانی نمی خواهم در مجلس نمره ی  سکوتم بیست باشد ! )
6 - نکند شما هم مثل سَلَف خود می خواهید از هئیت رئیسه ی مجلس نمره ی انضباط عالی بگیرید ؟
7 - موکلین می گویند : وکیل ما نه حضور مردمی دارد ؟ نه حضور فعال کاری در مجلس دارد ؟ (( نه به موبایل پاسخ می دهد و نه در دفترش حضور دارد ؟ ))
کجا باید سراغ شما را گرفت ؟
جناب آقای نیکنام نماینده محترم حوزه انتخابیه تنکابن رامسر ،  شما نه به سوالات موکل خود در نامه اول خطاب به هئیت رئیسه بود ، جواب منطقی داده و بلکه فقط با شهادت گرفتن مردم  خود را به نوعی تبرئه جلوه داده اید ، این دور از شأن یک نماینده مجلس می باشد .  لطفاً ادامه بحث را با ما همراهی کنید .  جواب در خور و مرتبه رامسری ها باشد نه .....! منتظر پاسخ هستیم . در ضمن برنامه ای هم داشته باشیم  انچه توانمندی از شما سراغ داریم بعید بنظر برسد بتوانی برعهده اش برآیی . شما فعلاً در حال پس دادن قولهای به لیدرهای  خودتان هستید  . خواهشاً این چند صباحی که بر اریکه صندیل سبز مجلس تکیه زده اید به فکر رامسرها باشید . !  

زرگریان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد