"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

جنبش مردمی برای پاکسازی محیط زیست رامسر

 

قابل توجه مسئولان رامسر بویژه رئیس شورای اسلامی شهر: 

جنبش مردمی برای پاکسازی محیط زیست رامسر

دوستان رامسرنیوز سلام  

تعطیلات نوروزی تمام شد و ما رامسریها خوشحال بوده و هستیم که هموطنان ما برای بدست آوردن روحیه شاد و با نشاط شدنشان به شهر ما آمدند و امیدواریم که به همه گردشگران خوش گذشته باشد اما به نظر من رسید که در این مورد یک گلایه از گردشگران و مسئولان رامسری و همینطور یک پیشنهاد ارائه بدهم: 

همه ما خوب می دانیم که طبیعت رامسر بی نظیر است نه کم نظیر چون همه زیبایی ها در اینجا جمع شده تا همه ما چه بومی ها و چه مسافران از آنها لذت ببرند اما دوستان مگر نمی شود بدون صدمه زدن به طبیعت و محیط زیست از آنها بهره برد؟ 

من زیاد وقت شما را نمی گیرم در این روزهای تعطیل سال نو هم از حضور گردشگران لذت می بردم و هم از اینکه به محیط زیست توسط آنها و کمی هم توسط همشهری هایمان آسیب می رسید بشدت ناراحت بودم و هیچ نقطه ای هم ندیدم که مسئولان با زدن یک تابلو به همه تذکری از این بابت داده باشند. 

بگذریم بالاخره کاری که نباید می شد شد ولی برای جلوگیری از تکرار این موضوع پیشنهادی دارم: 

با رهبری و مدیریت مسئولان رامسر با حضور مردم و مسئولان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان رامسری جنبشی تشکیل شود بنام جنبش مردمی برای پاکسازی محیط زیست رامسر و در اولین فرصت با یک حرکت عمومی همه به خیابانها و نقاط مختلف رامسر بروند و با یک کار منظم محیط را پاکسازی کنند و این اقدام از طریق رادیو و تلویزیون اطلاع رسانی بشود و مسئولان و مردم از گردشگران و از مردم رامسر بخواهند که همیشه مراقب محیط زیست زیبای رامسر باشند. 

من گمان می کنم که این کار خیلی مفید باشد و در ضمن برای اولین بار به این صورت انجام شود. 

خواهش می کنم به گوش مسئولان برسانید. 

با تشکر  

ساحره میرابوطالبی

نظرات 3 + ارسال نظر
سید کمال سیدی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 http://seyyed-kamal.blogfa.com

با سلام و سپاس از مدیریت محترم وبلاگ رامسر نیوز
وقدردانی از پیشنهاد شما خانم میر ابوطالبی
1-عین پیشنهاد شما جهت بررسی و اقدامات بعدی به شهرداری ارسال خواهد شد
2-جهت اطلاع بیشتر شهرداری بعنوان یکی از متولیان پاکیزگی محیط همچون سال گذشته ضمن دادن کیسه زباله به گردشگران و استقرار ماشینهای جمع اوری زباله در چند نقطه کلیدی شهر همچون سه راه آبگرم وتوصیه های زیست محیطی ،به اندازه توان خود اطلاع رسانی لازم در خصوص حفظ طبیعت را انجام داده است .
باز هم از شما ممنونم
عزت زیاد

شهروند یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:23

با سلام
دکتر آقاجانزاده متخصص مغز و اعصاب و شاگرد پروفسور سمیعی و عضو سابق شورای شهر و رییس سابق شورای شهرستان رامسر نیز درگذشت.
خدا بیامرزد

همیار محیط زیست چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:43

افتخار رامسری این است که نام رامسر در زمینه محیط زیست در جهان (کنوانسیون رامسر ) شناخته شده است . ولی در این شهر یک بنگاه اقتصادی کوچک و کم اهمیت ( رستوران برادران ) با تخلیه فاضلاب سرویس های بهداشتی به صورت خام در روخانه رمک باعث آلودگی شدید محیط زیست رودخانه وساحل دریا می گردد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد