"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر جنوب ایران کشف شد

 

رامسر جنوب ایران کشف شد

معاون اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگری ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: شهرستان رابر با هوای خنک و طبیعت بکر خود پذیرای مسافران نوروزی از سراسر کشور بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، محمد جهانشاهی توضیح داد: راه اندازی دفتر ستاد تسهیلات نوروزی در محل فرمانداری و پاسخگویی به میهمانان نوروزی، نصب بنر، پلاکارد اطلاع رسانی و تهیه و توزیع بروشور از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان از جمله اقدامات انجام شده این نمایندگی است.

وی افزود: گستراندن سفره هفت سین با مشارکت بانک ملی و شهرداری رابر، استقرار ستاد اسکان در محل آموزش و پرورش و آماده سازی مدارس و مهمانسراها، کشیک اداره‌ها و صنوف خدماتی نظیر نانوایی در طول ایام تعطیلات نوروز از فعالیت‌هایی است که در جهت رفاه حال مسافران اندیشیده شده است.

جهانشاهی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عرضه پوشاک و مواد غذایی از سوی فرمانداری، اداره بازرگانی شهرستان رابر، استقرار کمپ‌ها در ورودی و گشت‌های جاده‌ای از سوی هلال احمر و نیروی انتظامی در ورودی شهرستان ازاقداماتی است که با همکاری دستگاه‌های دیگر انجام شده است.

وی، بازدید از این شهرستان را بسیار خوب، ارزیابی و بیان کرد: امازاده سید مرتضی، بندر هنزا، لنگر، جنگل هونی، چشمه عروس، عشق آباد و سر تشتک از مناطق گردشگری است که بیشترین مسافر را جذب کرده‌اند.

معاون اطلاع رسانی وراهنمایی گردشگری ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان یادآور شد: رابر دارای مناظر زیبا، دیدنی و چشمه سارهای فراوان است، به طوری به رامسر جنوب ایران نامگذاری شده است.

جهانشاهی گفت: منطقه ییلاقی رابر در دامنه کوه شاه واقع شده است و هوایی خنک و کوهستانی دارد. همچنین یکی از مکان‌های فراموش نشدنی رابر، چشمه عروس آن است که در 3 کیلومتری رابر قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بندر هنزا ( رابر )، گلی هوک، تنگل هونی ، تنگ کرو و چشمه از دیگر مناطق گردشگری این شهرستان است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد