"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

درگذشت دکتر آقاجانزاده متخصص مغز و اعصاب

 

بازگشت همه بسوی خداست 

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت دکتر آقاجانزاده متخصص مغز و اعصاب و شاگرد پروفسور سمیعی و عضو و رئیس سابق شورای اسلامی شهر رامسر را به اطلاع رامسریهای عزیز می رساند. 

جزئیات بیشتر در اطلاعیه های بعدی به نظر شما خواهد رسید. 

رامسرنیوز  

درگذشت این عزیز را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت می گوید.
خدایش بیامرزد.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی حلاجیان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:12

سلام به همه
در گذشت این شهروند عزیز را به تمامی عزیزان و وابستگانش تلسیت گفته " امیدوارم مردم رامسر قدر شناس زحمات ارزشمندش باشند.
خداوند ایشان و ما را مورد رحمت و مغفرت خویش قرار دهد...
ان شاالله
لطفا زمان و مکان تشیع پیکر این انسان زحمتکش و خدوم را به اطلاع شهروندان برسانید

افشین یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:48 http://jok200000.mihanblog.com

سلام دوست عزیزم.اول از همه ذوق و سلیقه ی زیبات رو تحسین میکنم.

[دست][دست][دست]. خیلی با وبت حال کردم.[قهقهه][قهقهه][قهقهه][قهقهه]

خیلی به دردم خورد. از کارت خوشم اومد.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

اسم من افشین هستش. [لبخند][لبخند]

ازت میخوام به وبلاگ من هم سر بزنی [ماچ][قلب][ماچ]

من وبلاگ تفریحی جوک و اس ام اس دارم.

این ادرسشه:http://www.Jok200000.mihanblog.com

[قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته]

میخوام باهات بیشتر اشنا بشم.اصلا بزار ادرس گروه یاهو مو بهت بدم.

http://jok200000.mihanblog.com/extrapage/g

حتما توش عضو شو.[قلب][قلب][قلب] هیچ ضرری نداره

تمایل دارم با هم تبادل لینک کنیم.منتظرم ها منو با اسم sms و جوکهای مشتی لینک کن

[گل][گل][گل][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ]


__??_??آپم
_??___??آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم

____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____?___?____?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم

_______

فاطیما یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:52 http://mylove2010.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.خسته نباشی.وبت رو دیدم.[گل][گل][گل]

همه چیز خوب و عالی بود.[لبخند][لبخند][لبخند]

معلومه برای طراحی اون زحمت کشیدی.[دست][دست][دست]

من فاطیما هستم.خیلی خوشحال میشم که به وبلاگ منم سر بزنی

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

ادرسشو بهت میدم:http://mylove2010.mihanblog.com

ادرس گروه یاهو مو برات مینویسم.حتما توش عضو شو.

میتونی با من و همه ی اعضای گروه مرتبط بشی.

تبادل اطلاعات کنیم و با هم دیگه اشنا بشیم.

http://mylove2010.mihanblog.com/extrapage/group

[لبخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

موافقی با هم تبادل لینک داشته باشیم[تفکر][تفکر][تفکر]


منو با اسم وبکده ی عشق لینک کن.[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

منتظرم ها[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]منم لینکت میکنم. بای

[خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ]

شهروند دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:49

با سلام
مراسم تشییع و تدفین جنازه مرحوم دکتر آقاجان زاده در روز یکشنبه در زادگاهش در اوشیان چابکسر برگزار شد.گویا مراسم سوم در رشت و مراسم هفتم در مزارش برگزار می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد