"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

مزاحمین خیابانی را می‌گیرند(علی پاکزاد)

 

مزاحمین خیابانی را می‌گیرند(علی پاکزاد) 


اطلاع یافتیم که گویا طرح مبارزه با مزاحمان خیابانی و نوامیس مردم از چند روز پیش در سطح شهرها شدت گرفته است و بگیربگیر است. واقعا مگر این مزاحمین نوامیس، خودشان ناموس ندارند؟ در همین ارتباط قرار است که خودروهای افراد مزاحم به مدت 2 ماه توقیف موقت شود تا شخص مزاحم بفهمد که یک من آرد چند تا فطیر می‌دهد.


از قرار معلوم ، بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین مزاحمت‌ها برای خانم‌هایی صورت می‌گیرد که پوشش ظاهری مناسبی ندارند و اصطلاحا شل‌حجاب می‌باشند.

انواع مزاحمین: اگرچه در رابطه با مزاحمین نوامیس مردم فقط به شکل خیابانی آن توجه شده است؛ اما چون نگاه ما نافذتر و همه‌جانبه‌تر است، راجع به اشکال دیگر مزاحمت برای نوامیس هم فکر کردیم که دوست داریم با این موارد هم برخورد شود اگر می‌شود:


1 ـ مزاحمین فکری: بعضی از مزاحمین نوامیس مردم، عملا در خیابان آفتابی نمی‌شوند، چون ماشین ندارند؛ اما در خانه می‌نشینند بغل دست شیطان یا علمک آن و در راستای نوامیس مردم و در و همسایه می‌روند توی فکر که باید با جرثقیل بیرونشان کشید.

2 ـ مزاحمین آپارتمانی: این قبیل مزاحمان با نگاه کردن از پنجره منزل خود به پنجره‌های سایر منازل، موجبات سلب آرامش و آرایش نوامیس مردم را فراهم می‌کنند که عملی زشت و غیراخلاقی است. یا پنجره‌ها باید گل گرفته شوند یا صاحب پنجره گرفته شود.

3 ـ مزاحمین کوچه باغی: پاره‌ای از مزاحمان نوامیس به دلیل ترافیک سطح شهر وارد خیابان نمی‌شوند و در کوچه و پس‌کوچه‌های شهر برای خانم‌های رهگذر مزاحمت ایجاد می‌کنند که می‌توان اینها را با لطایف‌الحیل مخصوصی به‌سمت کوچه‌های بن‌بست کشاند و غافلگیرشان کرد. این همه کوچه بن‌بست، بلااستفاده افتاده که چی؟

4 ـ مزاحمین بیابانی: برخی از مزاحمین نوامیس، حوزه فعالیت خود را از سطح خیابان‌ها به بیابان‌ها گسترش داده‌اند. شما مثلا دارید با ناموس خود توی جاده تهران ـ رشت می‌روید که یکدفعه متوجه می‌شوید ماشین کناری شما یا با نگاه به داخل ماشین می‌خواهد شما را بخورد، یا که با پهلو گرفتن در کنار ماشین شما قصد ایجاد مزاحمت دارد که چون شما آدم ماخوذ به حیا و باشخصیتی هستید، دست به جک و قمه و امثال این سخت‌افزارها نمی‌شوید؛ اما با یک برخورد نرم‌افزاری بر هر چه مزاحم ناموس مردم است لعنت می‌فرستید و به اطراف فوت می‌کنید. باشد کزان میانه یکی کارگر شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
V-P-N-S-E-R-V چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:00 http://www.1.vpnserv.biz

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد