"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

مسعود کاکوان: هواپیمای توریستی من در فرودگاه رامسر خاک می‌خورد

 

مسعود کاکوان: 

هواپیمای توریستی من در فرودگاه رامسر خاک می‌خورد  

 

 درحالی‌که سرمایه‌گذار هواپیمای توریستی – تفریحی asky- leader خبر از به بهره‌برداری رسیدن این هواپیمای فوق‌سبک در اسفندماه سال 86 داده بود اما این هواپیما به‌دلیل قوانین دست و پاگیر سازمان هواپیمایی کشورهم اکنون نزدیک به شش ماه است که در فرودگاه رامسر خاک می خورد.

خبرگزاری میراث فرهنگی_ گردشگری_ سرمایه‌گذار هواپیمای توریستی – تفریحی asky- leader که چندی پیش قرار بود اموال شخصی‌اش توسط بانک صادرات به دلیل عدم افتتاح هواپیما و سررسید قسط بانکی، مصادره شود؛ اکنون با مشکل دیگری ازسوی سازمان هواپیمایی مواجه شده است.
سازمان هواپیمایی کشور با بیان این مطلب که "ایشان نمی‌توانند مدیرعامل شرکت خودشان باشند" از افتتاح این هواپیما ممانعت به عمل می‌آورد.
مسعود کاکوان، سرمایه‌گذار هواپیمای توریستی – تفریحی asky- leader در گفتگو با خبرنگار chn با اعلام این مطلب گفت:« الان چهار خلبان به عنوان مدیرعامل شرکت معرفی کردم اما برای هرکدام از آنها مشکل تراشی شده و هواپیمای توریستی من در فرودگاه رامسر خاک می‌خورد.»
وی افزود:« متاسفانه عوامل زیادی و به ویژه سیستم بوروکراسی اداری مانع از پیشرفت توریسم هوایی می‌شود؛ چراکه الان سرمایه 270 میلیون تومانی به همراه سابقه شش هزار ساعت پرواز من، بدون استفاده در فرودگاه مانده و من تنها مجبور به پرداخت هزینه پارکینگ آن هستم.»
فتحی، رئیس کمیته هواپیمایی فوق‌سبک ضمن تایید صحبت‌های کاکوان درباره اینکه نمی‌توانند مدیرعامل شرکت خود باشند، به میراث‌خبر گفت:« این قوانین جزو قوانین کمیته هوانوردی کشور است و امکان عوض کردن آنها نیست.»
وی ادامه داد:« به یقین تا زمانی که مجوزهای لازم و قانونی برای پرواز این هواپیما گرفته نشود ما نمی‌توانیم مجوزی برای بهره‌برداری بدهیم.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد