"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

حاشیه های سفر رئیس سازمان اوقاف کشور به رامسر

رئیس سازمان اوقاف کشور:
جهاد شهید مطهری با تفکرات لیبرالیستی و مارکسیستی بود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبارزه و جهاد شهید مطهری را با تفکرات لیبرالیستی و مارکسیستی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام علی محمدی بعدازظهر امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت جانسوز فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت مقام شهید مطهری در سپاه ناحیه رامسر برگزار شد، افزود: شهید مطهری از نخستین شهدای انقلاب اسلامی بود که دشمن وجود ارزشمندش را از ما گرفت و این مسئله نشانگر جایگاه مهم و ارزنده وی در جامعه بعد از انقلاب بود.
وی اظهار داشت: ویژگی‌های شهید مطهری همچون ایمان خالص و تفکر قوی و مطمئن در اندیشه اسلامی بود که وی را وارد صحنه کرد و به وظیفه خود در قبال آن عمل کرد.
محمدی ادامه داد: مطهری تکلیف خود را شناخت و کرسی تدریس را در اختیار گرفت و با جهادی هوشمندانه موجب غضب دشمنان قرار گرفت و به این جهت وی را ترور کردند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از شهادت آن بزرگوار آثارش با عنایت و توجه امام راحل مورد توجه نسل جوان قرار گرفت و امروز ما وظیفه داریم با روحیه شهید مطهری وارد میدان شویم و خودمان را در برابر کسانی که می‌خواهند با افکار شهید مطهری مبارزه کنند آماده کنیم و آنها را شناسایی کنیم و نگذاریم فرهنگ اسلام ناب ما را زیر سؤال ببرند زیرا اگر به وظیفه‌مان عمل نکنیم قافله را باخته‌ایم.
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور درباره مقام و منزلت حضرت فاطمه الزهرا (س) نیز تصریح کرد: وجود مبارک زهرا (س) محور است و خداوند بزرگوار به این بانوی دو عالم مقام و منزلتی عطا کرد که فقط پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) او را شناختند.
وی با اشاره به سخن امام راحل در خصوص حضرت فاطمه (س) بیان داشت: فاطمه (س) واجد تمام خصوصیات است، هر چه در عالم حساب شود زهرا (س) همه را دارد، فضایل حضرت زهرا (س) در یک طرف و فضایل ائمه اطهار در طرف دیگر، فاطمه زهرا (س) حقیقت و باطن لیله القدر است.
محمدی افزود: اکنون عده‌ای در تلاش هستند تا این الگوی کامل را از ما بگیرند و الگوی تقلبی را به ما معرفی کنند، باید جوانان ما هوشیار باشند تا گول این ظواهر را نخورند، دشمن می‌خواهد با از بین بردن حجاب و عفاف اسلام را از بین ببرد.
وی تاکید کرد: مسئولان نظام اسلامی مدافع ارزش‌های انقلاب هستند و باید به آن توجه همگانی داشته باشند.
در این مراسم امام جمعه، فرماندار، فرماندهی سپاه ناحیه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر و جمعی از روسای ادارت و نهادهای رامسر‌ نیز حضور داشتند.  

رئیس سازمان اوقاف کشور:
پرداختن به بارگاه امامزاده‌های شاخص اولویت سازمان اوقاف است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور مهم‌ترین برنامه این سازمان را در سال جاری پرداختن به بارگاه امامزاده‌های شاخص در سطح کشور عنوان کرد.

حجت السلام علی محمدی در حاشیه سفر به رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: بارگاه امامزاده‌های شاخص در کشور که به فرموده رهبر معظم انقلاب قطب‌های فرهنگی کشور هستند، باید رسیدگی شوند تا مردم به آنها به عنوان مامن و ملجا مراجعه کرده و از برکات حق تعالی استفاده کنند.
وی اظهار داشت: تعداد موقوفات کشور 125 هزار مورد است و بیش از یک میلیون رقبه در کشور وجود دارد که هر رقبه یک مستاجر دارد.
محمدی جایگاه مازندران را در توجه به بارگاه امامزاده‌ها و موقوفات مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: مازندران و به طور کل شمال کشور عنایات ویژه‌ای به اهل بیت داشته و همیشه و در هر زمانی مدافع اهل بیت بوده‌اند.
وی مهم‌ترین دغدغه‌های دلسوزان جامعه را در شرایط فعلی رواج بدحجابی در کشور عنوان کرد و بیان داشت: از این جهت الگوی همه بانوان و جامعه ما اهل بیت(ع) هستند و باید از فاطمه الزهرا(س) که الگوی تمام الگوها و الگوی پاکدامنی و عفت است، درس گرفته و ادامه دهنده راه آن عزیز باشیم.
رئیس سازمان اوقاف کشور خواستار توجه بیشتر جوانان به مسئله حجاب شد و تصریح کرد: مازندران به دلیل موقعیت خاص گردشگری که در تعطیلات مسافران زیادی را در خود جای می‌دهد، باید اهمیت ویژه‌ای برای بحث عفاف و حجاب قائل باشد و مسئولان نیز باید مردم را به این مسئله هدایت کنند.
وی خاطر نشان کرد: همان طوری که امامان فرمودند با کسانی که حجاب و عفت جامعه را زیر سؤال می‌برند به شدت برخورد کنید که مردم در این زمینه نقش اساسی دارند، ما باید تلاش کنیم تا دشمنان به اهداف خود که رواج بی‌بند وباری است، نرسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد