"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

سفید تمشکی ها، رامسری ها را روسپید کردند

 

اهالی روستای سفید تمشک، رامسری ها را روسپید کردند(منصور لاریجانی)

برایم جالب بود وقتی نامه سرگشاده اهالی سفید تمشک رامسر را در باره هتل ۵ ستاره رامسر به روسای سه قوه خواندم. 

با خودم گفتم ای کاش ما اهالی رامسر، سادات شهر و کتالم نیز می جنبیدیم و برای مشکلاتی که شاید کهنه تر از هتل ۷ ستاره باشد برای مسئولان بالا دستی نامه نگاری می کردیم. 

بعد خودم جواب خودم را دادم و آن این بود: 

آنها با صداقت روستایی شان هر چه که در دلشان دارند برای مسئولان ارسال می کنند اما ما که شهری هستیم و اینجور صفات از ما پریده است البته از همه معذرت می خوام چون با خودم هم هستم. 

درود بر اهالی سفید تمشک.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد